לחצו כאן כדי לתרום לאגודה ולהצעת שיתופי פעולה

אריזות סלי מזון לפצועי צה”ל – אלו שלחמו לצידם בקרב

היום (20.8.23) התכנסו פצועי צה”ל, לצד מתנדבים וחיילים במבצע מיוחד לאריזת סלי מזון במרכז הלוגיסטי של ארגון לתת עבור פצועות ופצועי צה”ל הזקוקים לסיוע כלכלי.

מבצע האריזות לקראת השנה החדשה הוא מסורת ארוכה של שותפות בין אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל, חברות עסקיות מובילות במשק וארגון לתת. במהלך היום נארזו כ-1700 חבילות לקראת חגי תשרי בעבור פצועות ופצועי צה”ל הזקוקים לסיוע לקראת החגים.

הירתמותם של הפצועים אשר מסייעים באריזה ובחלוקת החבילות הוא הוכחה כיצד פצועי צה״ל לא שוכחים את חבריהם לנשק.

במבצע השתתפו כ-70 פצועי צה”ל, חיילי צה״ל ומתנדבים מחברות במשק, כמו כן נכחו באירוע עו”ד עידן קלימן, יו”ר ארגון נכי צה”ל, עדי שטראוס יו”ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל וערן וינטרוב מנכ”ל ארגון לתת.

עו”ד עידן קלימן יו”ר ארגון נכי צה”ל: “בכל פעם מחדש אני מתרגש לראות את אחוות הלוחמים השוררת בינינו וכיצד אנו לא שוכחים את אחינו לנשק. נרתמו לכאן היום עשרות פצועים אשר באו להתגייס ולארוז סלי מזון עבור אלו מבינינו הזקוקים לסיוע, כדי שיוכלו להתחיל את השנה החדשה בצורה מכובדת. אגודת הידידים של הארגון מובילה את המהלך החשוב הזה המתאפשר, בין היתר, בזכות שותפים עסקיים וחיבור עם ארגון לתת״.

עו”ד ערן וינטרוב מנכ”ל ארגון לתת: “עליית המחירים ויוקר המחייה גובה מחיר כבד בקרב רבים בחברה הישראלית, לצערנו המצב גם משפיע באלו שהקדישו את גופם ונפשם למען המולדת, כך שחלקם מתמודדים עם אי ביטחון תזונתי. בזכות שיתוף הפעולה ארוך השנים עם אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל אנו יכולים לאפשר לפצועי צהל להוות גב ולתרום עבור חבריהם לנשק הזקוקים לסיוע כלכלי ולאפשר להם להתחיל את השנה החדשה בכבוד”.

עדי שטראוס יו”ר אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל: ” אגודת הידידים של ארגון נכי צה”ל מלווה את פצועות ופצועי צה”ל אשר שילמו בגופם ובנפשם בשיקומם מעורר ההשראה, בכל שנה מחמם את הלב לראות כיצד עשרות פצועי צה”ל נרתמים עבור אחיהם ומגיעים לארוז סלי מזון. מבצע אריזת מזון כבר הפך למסורת בקרבנו. בזכות שותפים עסקיים רבים ויחד עם ארגון לתת אנו יוצאים מידי שנה למבצע חלוקת חבילות המזון כדי לסייע לפצועות ולפצועים הזקוקים לסיוע ויחד נדאג שלכולנו תהיה שנה טובה״.

עוד מפעילות האגודה

תכנית אחים וטיול שחרור 2023
ימים פתוחים ותכנית שורשים
בית הלוחם עד אליך - פרויקט הסעים