בונים בית: הפינה השקטה שלנו

01/01/2026
בית הלוחם ירושלים
על הפעילות:

 

בזכות תמיכת הנהלת הארגון, אנחנו בונים את "הפינה השקטה" שלנו בבית הלוחם ירושלים – מרחב אישי וייחודי למנוחה ושקט.

הכל נעשה במו ידינו! זו לא עבודה של קבלן, אלא פרויקט נטו כוח חברתי. כל החשמלאים, האינסטלטורים, הנגרים והמעצבים הם אנחנו, חברי הבית.
קוראים לך להצטרף: כי כל אחד הוא בורג חשוב! 💪
אנחנו מזמינים את כל חברי הבית לקחת חלק פעיל ב"בואו נדבר תכלס".
* מי שיש לו כישורים מקצועיים: בואו לבנות! הביאו את המומחיות שלכם (חשמל, נגרות, צבע ועוד) לעבודה בשטח.
* מי שאין לו כישורים מקצועיים (וזה בסדר!): בואו ללמוד להיות הנדימן!
אפשר לסייע בארגון, רכש, כתיבת טקסטים, תיעוד או להרים את המורל, החברות שלכם היא הדלק שלנו.

* מי שמוגבל פיזית: אל דאגה נתאים עבורכם את צורת העבודה .

רוצה להצטרף ולתרום מזמנך, כישוריך או רוחך הטובה? פשוט כנס לקישור ומלא את הטופס 🫶🏼
מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ: 

פרטים נוספים:
מספר מפגשים:

ללא הגבלה

משך כל מפגש:

פתוח 24/7

מספר משתתפים:

ללא הגבלה

דילוג לתוכן