לחצו כאן כדי לתרום לאגודה ולהצעת שיתופי פעולה

תכנית אחים וטיול שחרור 2023

טיול שחרור בין פצועות ופצועי צה”ל נועד לחבר בין קבוצת שווים המתמודדת עם פציעות פיזיות ונפשיות לחשוף כל אחד ואחד ואת הקבוצה, להתמודדות פיזית ונפשית לצורך החזרת השליטה על הגוף ואמונה ביכולות האישיות.

התכנית מיועדת להאיץ תהליכי התפתחות של כל אחד מנכי צה”ל המשתתפים בתכנית, שילוב של תהליך אישי יחד עם תהליך קבוצתי שיאפשר לכל אחד להיות חלק מקהילה לומדת, לקבל שיקוף והשראה מחבריו לתכנית ולהיות מחויב לתהליך במלואו. משך התכנית- 25 מפגשים שבועיים, בהם נעסוק בלמידה והתפתחות לצמיחה אישית ובניית אופק תעסוקתי, תוך כדי רכישת כלים להתמודדות נכונה עם האתגרים שבדרך. התכנית מהווה הזדמנות יוצאת דופן לגלות את טביעות האצבע הייחודיות של כל אחד מהמשתתפים לפגוש מחדש את היכולות והחוזקות שלהם, לסמן יעדים ולרכוש כלים למימושם. צוות המנחים המקצועי בונה תכנית הדרגתית. התכנית תתמקד בקידום תחומי החיים השונים: מערכות יחסים, זוגיות, כסף, קריירה, לימודים, קבלת החלטות, התפתחות אישית מתמשכת, סביבה מקדמת, גילוי וחיזוק החוזקות.

טיול מסוגלות אתגרי –בחודש מרץ 2023 נצא למסע אתגרי באפריקה, אותו ילווה צוות של אנשי מקצוע שידאג לשקף לתמוך ולהקנות כלים להתמודדות עם הקשיים הפיזיים והמנטאליים הצפים על פני השטח במהלך הטיול. ההתמודדות והעמידה באתגרים מסייעים לפגוש את החוזקות ולקבל החלטות משנות חיים

עוד מפעילות האגודה

אריזות סלי מזון לפצועי צה”ל – אלו שלחמו לצידם בקרב
ימים פתוחים ותכנית שורשים
בית הלוחם עד אליך - פרויקט הסעים